Supervision tilbydes til psykologer og fagpersonale om test, spørgeskemaer, udredning og intervention til børn og unge.
Eksempel:
Supervision i brugen af WISC-V for uerfarne brugere eller erfarne brugere, der ikke har tid til at sætte sig ind i den akademiske litteratur. Emnerne skræddersys:
WISC-V
– skal man vælge papir eller online versionen og hvorfor?
– hvordan kommer jeg hurtigst muligt i gang med brugen af WISC-V?
– hvilke profiler er typiske for en diagnostisk gruppe fx børn med ADHD eller autisme?
– fokus på psykometrien – fx hvis man vil tage en kort version, hvor kort kan den blive og er det klogt?
– hjælp til tolkning af en WISC-V, som du har gennemført – ser vi det samme?
– feedback på din WISC-V rapport – har du brug for forslag til en mere formidlingsvenlig version?
– hvad er de typiske administrationsfejl i følge amerikanske studier og hvordan undgås de?
Jeg superviserer blandt andet i brug og fortolkning af følgende test, spørgeskemaer og interventionsmetoden HOT.
ASQ-3 – Ages and Stages Questionnaire, Third Edition
ASQ:SE-2 – Ages and Stages Questionnaire, Second Edition
BRIEF-2 – Behavior Rating Inventory of Executive Function
BYI-II – Beck Youth Inventory, Second Edition
CBRS – Conners Comprehensive Behavior Rating System
CEFI – Comprehensive Executive Function Inventory
CNT – Contingency Naming Test
Conners-3 – Conners-3
D-KEFS – Delis-Kaplan Executive Function System
D-REF – Delis Rating of Executive Functions
HOT – Hukommelses- og Opmærksomhedstræning (udgået fra forlag, men jeg har eksemplarer)
RCFT – Reys Complex Figure Test and Recognition Trial
SDQ – Strengths and Difficulties Questionnaire
SEAM – Social Emotional Assessment/ Evaluation Measure
TEA-Ch – Test of Everyday Attention for Children
TOMAL-2 – Test of Memory and Learning, Second Edition
WISC-V – Wechsler Intelligence Scale for Children – Fifth Edition
5-15 – Fem til Femten